Elektronikus számlavezetési szolgáltatások

Általános információk:

 

Az Electronic Banking Ügyfélprogram lényege, hogy a rendszerbe kapcsolt ügyfél egy PC-vel közönséges telefonvonalon keresztül a munkahelyéről, vagy otthonából adhat megbízásokat a banknak, és rendelkezhet a saját számlái felett.

 

Az Electra ügyfélprogram segítségével az ügyfél percek alatt végrehajthatja banki műveleteit, vagy hozzájuthat a bank által szolgáltatott információhoz.

 

Az ügyfél-bank kapcsolatban csökkennek az ügyfél kényelmetlenségei azzal, hogy megtakarítja magának az utazást a bankfiókig, a parkolást és az esetleges sorbanállást a bank ügyfélszolgálatán. Még fontosabb a gyorsaság: az ügyfél mindig a legfrissebb adatokat kapja meg, így azonnal tudomást szerezhet a számlájára érkezett átutalásokról, a pillanatnyi banki árfolyamokról, a kamatokról stb.

 

A rendszer kifejlesztésekor igen nagy gondot fordítottunk az adatvédelemre. A vonalon küldött információ titkosított, értelmes időn belül gyakorlatilag megfejthetetlen.

 

 

Az Electra rendszert csak azok tudják használni:

 

  • akik erre szerződést kötnek a bankkal,
  • akiknek ezáltal érvényes ügyfélkódjuk van,
  • akiknek a szerződésben rögzítetteknek megfelelően az Electra rendszerben lekérdezési, ill. aláírási jogaik vannak,
  • akik rendelkeznek az Electra ügyfélprogramnak a számukra elkészített példányával,
  • akik birtokában vannak a szükséges jelszavaknak.
     

 

Az Electra rendszerben az alábbi pénzforgalmi megbízások. kezdeményezhetők:

 

  • Forint átutalási megbízás (egyszerű és csoportos)
  • Devizaátutalási megbízás (forint -és devizaszámláról)
  • Devizaátvezetési megbízás
  • Betétlekötés (forint-és devizaszámláról)
  • Betétlekötés módosítása
  • Betétfelmondás
  • Beszedési megbízás indítása (non-clearing)
  • azonnali beszedési megbízás,
  • határidős beszedési megbízás,
  • csoportos beszedési megbízás

 

A számlavezetési kondíciókat a Hirdetmény tartalmazza.

 

Takarék NetBróker szolgáltatás kivezetése:

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

A Magyar Takarékszövetkezeti Bank Zrt. által küldött, 2018. szeptember 5-én kelt, A TakarékNetBróker szolgáltatás megszüntetése, szolgáltatási szerződés felmondása tárgyú levelünkre hivatkozva ismételten felhívjuk szíves figyelmét, hogy a „Szolgáltatási Szerződés TakarékNetbróker Szolgáltatás Nyújtásáról” szóló megállapodást 2018. október 30. napi hatállyal a Takarékbank Zrt. felmondja, melynek következtében a TakarékNetbróker rendszer 2018. október 31-étől nem elérhető Ügyfeleink számára.

 

A szerződés megszűnését követően a megbízások elektronikus csatornán történő megadása az Electra Internet Banking (EIB) értékpapír moduljának online kereskedőrendszerén keresztül történhet. Ahhoz azonban, hogy Ön ezt a szolgáltatást igénybe tudja venni, szükség van a „Szolgáltatási szerződés Electra Internet Banking rendszeren keresztül történő befektetési szolgáltatás nyújtásáról” keretszerződés megkötésére. A szerződéskötés érdekében kérjük, vegye fel a kapcsolatot üzletkötőjével.

 

Üdvözlettel,
Magyar Takarékszövetkezeti Bank Zrt.


Kapcsolódó dokumentumok:

Kedves Ügyfelünk!

Üdvözöljük Önt megújult weboldalunkon.

Az új oldalt az Önök visszajelzéseit figyelembe véve és a könnyebb kezelhetőség érdekében fejlesztettük.

 

Kellemes böngészést kívánunk!

 

RÉSZLETEK